rama

ساخت وبلاگ

کسب و کارها به یک دفتر کار نیاز دارند و همانند یک ساختمان که مهم ترین لوازمش مصالح می باشد. یک دفتر کار نیز به لوازم اداری احتیاج مبرم دارد. این لوازم بخشی از آن ها است که شامل: صندلی کارمندی، میز کارمندی و نیم ست اداری می شوند.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 494 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 19:53

هركس نگران است مبادا در نظر دیگران ، بی خرد، ناتوان و سراسیمه جلوه كند . درجات كمی از اضطراب برای پیشبرد زندگی طبیعی است ولی مقدار زیاد آن مانع پیشرفت بوده و حتی توانایی انجام كاررا از فرد مضطرب می گیرد.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 406 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 19:52

با توجه به شلوغی شهر ها و در نتیجه ان شلوغی جاده های داخل و بین شهری ، امروزه استفاده از اپشن های اضافی خودرو اهمیت زیادی پیدا کرده است . در ادامه به سه مورد از این اپشن ها اشاره خواهیم کرد.

 
rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 124 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 11:56

 لپ تاپ استوک گیمینگ ، بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای، استفاده از لپ تاپ های‌ استوک گیمینگ است. اشخاص می‌توانند با توجه به بودجه و نیاز خود لپ تاپ گیمینگ مناسب خود را خریداری کنند.
تعداد زیادی از افراد بر این اعتقاد هستند که تهیه لپ تاپ گیمینگ برای افرادی که اصلا بازی‌های رایانه‌ای انجام نمی‌دهند هم می تواند مفید باشد. لپ تاپ‌های گیمینگ دارای سخت‌افزارهایی با کیفیت بالا هستند تا بتوانند بازی‌ها را با کیفیت و سرعت بالاتر به اجرا درآورند. لپ تاپ هایی که به دلایل مختلف بسته بندی آن ها مخدوش شده و اصطلاحا آکبند نیستند به نام لپ تاپ های استوک شمرده می شوند.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 24 فروردين 1399 ساعت: 20:11

* موسسه فرهنگی هنری آموزشی هشت بهشت سبز
* مجری برگزاری کنسرت های بزرگ کشور

تدریس سازهای ایرانی و جهانی و آواز برای همه سنین
برگزاری کلاس های موسیقی کودک

دوره فن بیان ، سخنوری ، گویندگی و مجری گری ، راهکارهای غلبه بر استرس و رفع خجالت و ارتباط موثر

آموزشگاه موسیقی در گلشهر کرج ، با حضور کادر مجرب و مربیان حرفه ای، در زمینه ارائه خدمات آموزش انواع سازها به صورت حرفه ای فعالیت می نماید. در صورتی که علاقه مند به یادگیری یکی از سازها در موسسه موسیقی در گلشهر کرج هستید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 15:42